جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳ |۱۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 18, 2024
تبریز

حوزه/ فراخوان ثبت نام در سومین دوره مسابقات ورزشی طلاب استان آذربایجان شرقی ویژه طلاب، مبلغان و فارغ‌التحصیلان استان آذربایجان شرقی اعلام شد.

حسین آقاپور مسئول تربیت بدنی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز اظهار داشتَ: سومین دوره مسابقات ورزشی طلاب استان آذربایجان شرقی ویژه طلاب، مبلغان و فارغ‌التحصیلان برگزار می‌شود.

مسئول تربیت بدنی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی گفت: گسترش فرهنگ ورزش در راستای ارتقای سطح سلامت جسمانی طلاب و افزایش روحیه نشاط، شادابی و تحرک در بین طلاب از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

آقاپور تصریح کرد: در این مسابقات ورزشی، همه طلاب و روحانیون استان از جمله طلاب حضوری، غیرحضوری، مبلغان و فارغ‌التحصیلان با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی بیان کرد: زمان ثبت نام این مسابقات از ۲۴ مهر آغاز شده و تا روز شنبه ۵ آبان ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند با توجه به استعدادها و توانایی‌های خود در رشته های آمادگی جسمانی، فوتسال، والیبال، تیراندازی، دوومیدانی، شنا، تکواندو، پینگ پنگ ثبت نام کنند.

وی یادآور شد: شیوه ثبت نام در سومین دوره مسابقات ورزشی طلاب استان آذربایجان شرقی از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۱۴۹۷۱۵۵۷۵ نسبت به ثبت نام در این مسابقات اقدام کنند و طلاب می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر به کانال تربیت بدنی حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی مراجعه کنند.

وی در پایان یادآور شد: این مسابقات به همت حوزه علمیه و بسیج طلاب استان آذربایجان شرقی برگزار و در پایان هر مسابقه جوایزی و حکم قهرمانی به برگزیدگان اهدا می‌شود و برگزیدگان به مسابقات کشوری معرفی خواهند شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha